0
מן החדר אל המחשב

מן החדר אל המחשב
מאה שנות הוראת קריאה עברית בישראל
מרים גיליס

מהי שיטת הקריאה הטובה ביותר, המבטיחה הצלחה בקריאה לכל שכבות האוכלוסיה ?

הספר שלפנינו דן בסוגיה זו מההיבט הלשוני וההיסטורי- דידאקטי, הן על ידי תיאור המציאות הסוציאלית- חינוכית בכל תקופה והן על ידי תיאור שיטות הקריאה , מן העתיקות עד לחדישות ביותר , על עקרונותיהן, ביצוען והישגיהן.דגש מיוחד מושם בשאלות כגון :הקשר בין הדיבור והקריאה, הקדמת גיל הקריאה והילד טעון הטיפוח.

בספר מוצג כלי חדשני ופשוט כאחד: "הפרופיל הגראפי למיון שיטות הקריאה". כלי זה מאפשר לבחון כל שיטה מהבחינה הלשונית, הפסיכולוגית והדידאקטית ולהגיע לשיקול דעת עצמאי ואובייקטיבי בהתאמת שיטות הקריאה לקבוצות הלומדים השונות במדינת ישראל.

הספר מיועד לחוג קוראים רחב , ובמיוחד למורים בחטיבות הצעירות ובכיתות ההוראה המסייעת והמתקנת. למנהלים ומפקחים של בתי הספר ולמנחים בסמינרים למורים.כמו כן ימצאו עניין בספר, חוקרים וסטודנטים בתחומי הבלשנות, הסוציולוגיה וההיסטוריה של החינוך.

לצפייה דיגיטלית כותר

מק"ט:  110-10200 ISBN:  965-226-069-X שפה:  עברית מספר עמודים:  388 משקל:  800 גרם גודל:  17X25 ס"מ תאריך:   01/1987 מוציא לאור:  הוצאת אוניברסיטת בר-אילן

ספרים דומים